سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سمعک هوشمند چه مزیت هایی دارد ؟

سمعک هوشمند بیرون رفتن را برای شما آسان می کند

استفاده از سمعک در خارج از خانه می تواند کمی مشکل ایجاد کند. در یک روز عالی ، نباید مشکلی پیش بیاید. اما ، هنگام وزش باد ، می تواند در دستگاه های شنوایی شما خراب شود. باد میکروفن را بافر می کند و شنیدن هر چیزی در اطراف شما را برای شما واقعاً سخت خواهد کرد.

 

اما ، به لطف فناوری سمعک هوشمند ، دیگر باد به اندازه مسئله مهم نیست. فناوری جدیدی وجود دارد که به تعادل سیگنال های صوتی کمک می کند و مانع از تأثیر باد بر توانایی شنیدن می شود. هنگامی که از دو سمعک استفاده می کنید ، صدا در دستگاهی که تحت تأثیر باد قرار می گیرد بلندتر پخش می شود تا صدای اضافی را جبران کند. بنابراین ، هنگام راه رفتن کمی باد شدید ، دیگر لازم نیست با مشکلات شنوایی کنار بیایید.می تاوانید این نوع سمعک ها را با قیمت سمعک مناسب از کلینیک ها تهیه کنید

 

سمعک های هوشمند استفاده از سایر دستگاه ها را آسان می کند

فناوری بلوتوث پیشرفت گسترده ای در صنعت سمعک است. اکنون می توانید سمعک های خود را به سایر دستگاه های بلوتوث متصل کنید. این شامل تلفن هوشمند ، رایانه لوحی ، تلویزیون ، ماشین و غیره است.

 

مزیت این کار این است که استفاده از همه این دستگاه ها برای شما بسیار راحت تر است. تماس های تلفنی مستقیماً به سمعک شما منتقل می شوند ، بنابراین نیازی به تغییر تنظیمات نیست. این به شما کمک می کند تا یک تجربه شنیداری راحت تر و طبیعی تری برای شما ایجاد کند.

 

سمعک های هوشمند می توانند در هزینه های شما صرفه جویی کنند

یکی از بزرگترین مشکلات سمعک ، دوام باتری است. شما مرتباً باتری های بیشتری می خرید و هر چند روز یکبار باتری آنها را عوض می کنید. این نه تنها بسیار مبهوت و آزار دهنده است ، بلکه در نهایت هزینه بر است. به این فکر کنید که هر سال چه مقدار باتری می کنید!

 

بنابراین ، بسیار خوش آمدید که باتری های قابل شارژ وارد دنیای سمعک می شوند. هدف جدیدترین فناوری شارژی ایجاد باتری هایی است که مدت زیادی دوام می آورند ، می توانند به دلخواه شارژ شوند و به اندازه کافی کوچک هستند تا دستگاه را در اندازه کوچک نگه دارند. به همین ترتیب ، بدون نیاز به ادامه خرید باتری ، می توانید از سمعک های کوچک و مخفی استفاده کنید.

click here