سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مارک های باتری سمعک

تولید کنندگان رایج باتری های سمعک غیر قابل شارژ شامل Rayovac و Energizer هستند. با این حال ، بسیاری از تولیدکنندگان سمعک باتری را به طور عمده به متخصصان سمعک گوش می فروشند و ممکن است باتری ها نام تجاری آن سازنده سمعک را داشته باشند.

یکی دیگر از اقدامات معمول ، برچسب گذاری خصوصی باتری است. این بدان معنی است که متخصص مراقبت از شنوایی ممکن است باتری ها را بصورت عمده خریداری کرده و از آنها با نام ، آدرس ، شماره تلفن و آرم مربوط به دفتر کار خود استفاده کند.

صرف نظر از مارک تجاری ، بیشتر باتری های سمعک توسط شرکت های معتبری ساخته می شوند که انواع دیگر باتری ها را برای انواع الکترونیک تولید می کنند.

سمعک ایمنی باتری

طبق مرکز ملی کنترل سموم سرمایه ، بیش از 3500 ایرانی در هر سنی هر ساله باتری های دکمه ای یکبار مصرف را می بلعند. اگر این اتفاق برای شخص یا حیوان خانگی در خانه شما افتاد ، فوراً به دنبال مراقبت های پزشکی باشید.

باتری سمعک را از کجا تهیه کنید

باتری ها معمولاً در فروشگاه های انبوه خرده فروشی ، داروخانه ها ، فروشگاه های مواد غذایی ، فروشگاه های لوازم الکترونیکی و از طریق خرده فروشی های آنلاین موجود هستند.

همچنین ممکن است خرید سمعک ویدکس را از طریق مرکز سمعک نزدیک خود انتخاب کنید. از آنجا که ارائه دهندگان مراقبت از شنوایی باتری خود را به سرعت از بین می برند ، بسیاری از دارندگان احساس می کنند که باتری تازه تری دریافت می کنند. همچنین ، اگر فراموش کنید که چه اندازه باتری برای دستگاه خاص خود نیاز دارید ، متخصص بهداشت شنوایی اطمینان حاصل می کند که دستگاه صحیح را خریداری کرده اید.

بعلاوه ، ارزش این را دارد که بپرسید آیا پزشک سلامت شنوایی شما هر نوع برنامه باتری یا تخفیف باتری ارائه می دهد. این برنامه ها می توانند در خرید باتری شما صرفه جویی کنند و در بعضی موارد ، می توانید درخواست کنید که باتری ها مستقیماً به شما ارسال شوند ، درصورتی که سفری به دفتر کار دارید.