سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اندازه باتری های سمعک یکبار مصرف

 

سمعک ها در اندازه ها و سبک های مختلف و با قدرت متفاوت متفاوت هستند. سمعک های بزرگتر به باتری های بزرگتری احتیاج دارند. علاوه بر این ، سمعک برای افرادی که کم شنوایی شدید یا عمیق دارند به طور معمول به انرژی بیشتر و باتری های بزرگتری نیاز دارد  .

پنج اندازه باتری سمعک در بازار موجود است. اندازه ها از کوچکترین تا بزرگترین عبارتند از: 5 ، 10 ، 312 ، 13 و 675. باتری های سمعک اندازه 5 به ندرت استفاده می شوند. چهار اندازه متداول باتری سمعک از قطر یک سکه کوچکتر هستند:

کدگذاری رنگی برای باتری های سمعک یکبار مصرف

از آنجا که تفاوت در اندازه ممکن است دشوار باشد و به خاطر سپردن آن دشوار است ، بسته بندی باتری کد رنگی دارد بنابراین یافتن و خرید انواع صحیح آن آسان تر است.

عمر باتری برای باتری های سمعک

باتری های سمعک غیر قابل شارژ ، بر اساس فرسودگی 16 ساعته ، می توانند از 5 تا 14 روز دوام بیاورند. این به اندازه باتری و قدرت مورد نیاز سمعک بستگی دارد. به طور معمول ، عمر باتری باتری های کوچکتر از باتری های بزرگتر کمتر است ولی با خرید سمعک اینترتون دیگر دچار این مشکل نمی شوید. اگر عمر باتری کمتری دارید ، ممکن است در دستگاه شنوایی مشکلی پیش بیاید. در این صورت ، شما باید از راهنمای کاربر خود مشورت کنید یا با متخصص بهداشت شنوایی خود تماس بگیرید تا مطمئن شوید همه چیز به درستی کار می کند.

نحوه افزایش عمر باتری سمعک

اگرچه هیچ راه بی خطری برای افزایش عمر باتری غیر قابل شارژ وجود ندارد ، اما این نکات اطمینان می دهند که انرژی به هدر نمی رود.

دستگاه های شنوایی را هنگام استفاده خاموش کرده و درب محفظه باتری را یک شب باز بگذارید. این امر نه تنها باعث می شود که باتری هدر نرود بلکه باعث می شود هرگونه رطوبت حاصل از استفاده روز یک شبه تبخیر شود.

برای داشتن عملکرد بهینه از باتری ها ، آنها را همیشه در دمای اتاق نگه دارید. قرار گرفتن در معرض گرما و محیط های مرطوب مانند حمام ، عمر باتری را کاهش می دهد. همچنین ، نباید باتری ها را در جیب ، کیف پول یا کوله پشتی شل کرد که ممکن است با اشیافلزی دیگر مانند سکه یا کلیدهایی که می توانند باتری های سمعک را اتصال کوتاه کنند ، تماس بگیرند.

مطالعه بیشتر

https://tehransafir.com/%d8%b3%d9%85%d8%b9%da%a9-%d8%b2%db%8c%d9%85%d9%86%d8%b3-%d8%b3%db%8c%da%af%d9%86%db%8c%d8%a7-%d8%a2%d9%84%d9%85%d8%a7%d9%86/